Raíña dentro dos alimentos ricos en grasas amigas, o aceite de Oliva presenta propiedades moi beneficiosas tanto no seu uso interno como no tópico:

Coida do teu corazón: é o aceite que máis porcentaxe de grasas monoinsaturadas (máis do 70%) que axuda a reducir os triglicéridos e aumentar o colesterol bó (o HDL).

Antioxidante e remineralizante: as súas altas concentracións en polifenoles e vitamina E neutralizan o impacto dos radicais libres e protexen fronte ao estrés oxidativo (responsable do envellecemento prematuro, pérdida de masa ósea).

Protector gástrico: o aceite de Oliva evita unha excesiva produción de ácido clorhídrico e favorece a cicatrización das mucosas (por exemplo, en caso de úlceras). Tamén estimula a produción de bilis e bó funcionamento do fígado co que apoiamos unha función dixestiva “tranquila”.

Destaca a súa acción carminativa, é dicir, axuda a reducir a produción de gases e a hinchazón abdominal.

Emoliente cutáneo: suaviza e hidrata as peles extremadamente secas e atópicas, calma os picores e axuda a restablecer o manto hidrolipídico e as funcións naturais da pel.

O auténtico aceite de Oliva virxe extra é o que mellor tolera as temperaturas de cociñado, se ben é conveniente que non afumee o que indica que se está a queimar (a recollida das olivas realízase cando aínda están na árbore e no seu momento xusto de maduración. O seu tratamento realízase só mediante procesos físicos, sen adición de disolventes e nunca superando os 35 graos).

Ana Sánchez -Naturópata, Osteópata-