As froitas, nutricionalmente falando, son unha valiosísima fonte de Minerais e Vitaminas, así como aportan unha considerable cantidade de azucres “amigos” e auga (enerxía e hidratación).

  • LARANXAS e MANDARINAS: no mercado podemos atopar facilmente máis de seis variedades de cada un destes cítricos. Ambas destacan polo seu contido en vitaminas A, C e minerais como o Calcio, Ferro e Potasio.
  • LIMA: as mellores limas son as máis verdes, grandes e de pel fina. Destaca o seu contido en Vitamina C (necesaria para a síntese do coláxeno, formación dos ósos e dentes e produción de glóbulos vermellos), Potasio (mineral necesario para a transmisión de impulsos nerviosos e o equilibrio osmótico) e auga.
  • LIMÓN: posúe propiedades diuréticas, depurativas e antioxidantes. A variedade de minerais que contén (máis de oito) potencian a súa acción de reforzamento do Aparato circulatorio e activación do Sistema Inmunitario. Entre as vitaminas, destacan a C ea B1.
  • POMELO: depurativo e potenciador das funcións hepáticas e renais. Tamén axuda a reducir a tensión arterial. A variedade rosada é máis rica en licopeno (pigmento vexetal de potente acción antioxidante e anticanceríxena. Tamén presente nos tomates).
  • KINOTO ou KUMKWAT: tamén se coñece como laranxa chinesa. É máis pequena e ovalada que as laranxas mediterráneas e a súa pel é máis fina cun sabor lixeiramente doce, ao contrario que as súas pebidas. Destaca o seu contido en Vitamina C, Calcio e fibra.
Ana Sánchez -Naturópata, Osteópata-